کاربران و مشتریان در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی می‌توانید به بخش پرسش‌های متداول فروشگاه الکترونیکی نوآوران مراجعه نمایند

پاسخ : گروه نوآوران پارسی با استفاده از سرمایه انسانی و منابع سازمانی دراختیار مترصد بازاریابی محصولات با کیفیت تضمینی و متناسب با خواست مشتریان و جلب اعتماد و رضایت مندی حداکثری است. چرا که به اعتقاد مدیریت گروه مشتری اصلی ترین دارای هر کسب و کار است و لذا ما باید برای ترغیب او به انجام تجربه خرید از فروشگاه الکترونیکی نوآوران از همه دانش و تجربه خود کمال استفاده مطلوب را به عمل آوریم تا بتوانیم در ادامه با برنامه ریزی اثربخش در حفظ و توسعه مشتریان خود از هیچ کوشش و مجاهدتی دریغ نورزیم.

 

پاسخ : گروه کسب و کار نوآوران پارسی

پاسخ : خیر ولی در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام بخواهد اقدام به خرید کالا نماید ، وارد نمودن تمامی مشخصات لازم برای انجام ثبت سفارش و ارسال کالا در هر بار خرید از فروشگاه نوآوران الزامی است.

پاسخ :  خیر ، فرایند ثبت درخواست خرید کالا و ارسل سفارش صرفاٌ از طریق گردشکار سامانه فروشگاه الکترونیکی نوآوران میسر است.

پاسخ : عضویت کاربر در فروشگاه نوآوران ضمن برخورداری از مزایا، تخفیفات و تسهیلات ویژه اعضای باشگاه نوآوران، حداقل تسهیلات این است که کاربر برای خریدهای آتی خود دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد ندارد و سامانه از اطلاعات ثبت نام و عضویت کاربر برای انجام فرایند سفارش استفاده می نماید. ثبت‌نام در فروشگاه نوآوران موجب چابک سازی و تسهیل خرید و پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

پاسخ :  بله، کاربر در هر زمان قادر است مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای انجام این درخواست کافی ا‌ست پس ورود به فروشگاه با استفاده از ایمیل و رمز عبور اختصاصی ، وارد حساب کاربری خود شود و با کلیک روی گزینه « حساب من » اطلاعات موجود خود را ویرایش نماید.

پاسخ :  فقط بر روی گزینه با متن « رمز عبور خود را فراموش کرده ام » با موشواره کلیک نمایید تا پس از اعتبارسنجی درخواست شما از طریق ارسال ایمیل برای حساب پست الکترونیکی ثبت شده در مشخصات فرم عضویت در سامانه نرم افزار فروشگاه ،  نسبت به فعالسازی امکان تعریف رمز عبور جدید برای شما اقدام گردد.

پاسخ :  ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های پست الکترونیکی(email) کاربری اشخاص گاهی در مسیر پوشه اسپم(spam) قرار می گیرند لذا قبل از هر اقدامی حتما ایمیل‌های اسپم(spam)  را بررسی نمایید البته کاربر توجه داشته باشید که لینک (link) امکان تغییر رمز حساب کاربری عضویت در فروشگاه برای کاربر ارسال می‏‌شود نه رمز جدید.

پاسخ :  بله. برای دسترسی به اطلاعات و مشاهده سوابق موجود خریدهای موفق قبلی کاربر از فروشگاه نوآوران کافیست ، با حساب کاربری خود وارد سامانه عضویت سایت شده، سپس بر روی گزینه « حساب من » کلیک نموده تا اطلاعات موجود مشاهده شوند.

پاسخ :  کاربر برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت فروشگاه الکترونیکی نوآوران، با استفاده از یکی از سه روش زیر می‏‌تواند عمل نماید:

  • استفاده از نوار ابزار جستجو (در صورتی که مشخصات اصلی کالای مثلاً مدل یا برندمورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید.):

برای این منظور در قسمت بالای صفحه‌های سایت فروشگاه نوآوران یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با تایپ مدل یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو، به صورت مستقیم به محصول مورد نظر خود را شناسایی نمایید.

  • استفاده از دسته بندی گروه‌های کالایی :

در سطر پایین ابزار نوار جستجو، دسته بندی های (گروه‌بندی‌های) کالاها قرار دارند. کاربر با انتخاب گروه کالایی و قرار دادن نشان‏گر موس بر روی هر یک از عناوین موجود در این بخش، زیرگروه محصولات مرتبط با آن دسته بندی کالا ، نمایش داده می‌‏‏شوند. سپس با کلیک‌کردن بر روی دسته‌بندی‏‏‌های کالای منتخب، کاربر ضمن انتقال به صفحه‌ی جستجوی پیشرفته می‌‏‏توانید بر اساس پارامترهای مختلف مانند سازنده، نوع یا رنگ قادر است جستجوی خود را محدود نموده تا کالای مورد درخواست شناسایی شود.

  • جستجو هدفمند در نتایج و عناوین کاربردی طراحی صفحات فروشگاه

کاربر می‌‏‏تواند از ابزار جستجوی پیشرفته سایت فروشگاه نوآوران استفاده نموده تا با انتخاب ویژگی‌‏‏هایی که برای کاربر  اهمیت بیشتری دارند در کنار محدودکردن(فیلتر) دامنه قیمت کالا، موجودی کالا و غیره کالای مطلوب خود را راحت‏‏‌تر انتخاب کند. همچنین، طراحی صفحات سایت فروشگاه نوآوران به گونه ای انجام شده است که کاربرپسند و چابک باشد. لذا کاربر به سادگی براساس پردازش اطلاعات و محدودسازی دقیق نمایش گروه کالاها و انتخاب گزینه‌های جستجوی سریع و هدفمند مانند: «جدیدترین‏‌ محصولات(تازه رسیده‌ها)»، «محبوب‌ترین کالاها»، «محصولات ویژه»، «پیشنهادات هفته» و «پرفروش‏‌ترین‏‌ها»  قادر است به سرعت و با سهولت کالای مدنظر خود را شناسایی، انتخاب و از طریق سایت فروشگاه نوآوران سفارش دهد.

پاسخ :  کاربر پس از انتخاب نهایی محصول(کالای) مدنظر خود برای خرید، روی گزینه اضافه به سبد خرید کلیک ‌نموده تا کالای منتخب به سبد خرید اضافه ‌‏شود. اگر کاربر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارد، سپس به همین ترتیب سایر محصولات(کالاها) را انتخاب و به موجودی سبد خرید خود ، آنها را نیز اضافه نموده تا تمامی کالاها منتخب کاربر به صورت یک سفارش کامل پردازش و پس از انجام نهایی گردشکار فرایند ثبت سفارش، سبد کالا به نشانی مشتری(کاربر) ارسال شوند.

پاسخ :  کاربر پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه‌کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی ۳ مرحله زیر تکمیل و نهایی کند :

پاسخ :  کاربر پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه‌کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی ۳ مرحله زیر تکمیل و نهایی کند :

  • ورود به سامانه فروشگاه نوآوران از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی عضویت ؛

توجه مهم: کاربر (مشتری) اگر بدون وارد شدن در سایت فروشگاه نوآوران کالاهای مدنظر را به سبد خرید خود اضافه نموده حتماً باید در سایت عضو شود و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود، وارد سایت ‏‌شود. اگر به هر دلیل کاربر(مشتری) فروشگاه اینترنتی نوآوران جدید است و فاقد شناسه کاربری و رمز عبور عضویت فروشگاه نوآوران است صرفاً کافیست فقط برای یک بار به راحتی در چند ثانیه و با وارد کردن ایمیل و مشخصات فرم شناسایی کاربران،  عضویتش را در سایت انجام دهد و سپس سبد خرید خود را براساس همان اطلاعات ثبت و نهایی کند تا براساس گردشکار سامانه فروشگاه الکترونیکی نوآوران سبد کالا در نشانی مورد درخواست کاربر(مشتری) در اسرع وقت تحویل گردد.

  • ثبت و تایید اطلاعات ارسال سفارش و تحویل گیرنده سفارش و
  • تکمیل و تایید اطلاعات مالی پرداخت بهای سبد کالا.

پاسخ :  سامانه فروشگاه الکترونیکی نوآوران دارای چهار ویژگی رقابت پذیر و مهم است که عبارتند از:

  • تضمین اصل‌بودن کالا و تطابق کامل مشخصات براساس اطلاعات ثبت سفارش خریدکالا؛
  • امکان پرداخت بهای کالا پس از بررسی دقیق کالا ، در محل تحویل به مشتری؛
  • ضمانت بازگشت کالا و برگشت پول تا 10 روز ار تاریخ تحویل سفارش در صورت غش در فروش کالا؛
  • مدیریت سامانه فروشگاه الکترونیکی نوآوران براساس رونق تولید و ایجاد بازار پویای اینترنتی محصولات
  • و از همه مهمتر تلاش عالمانه مدیریت فروشگاه نوآوران بر اساس اصل مشتری نوازی و نه مشتری مداری

پاسخ :  در صورت عدم رضایت از خرید کالا و عدم تطابق کالا با فاکتور کالای خریداری شده توسط فروشگاه نوآوران و غش در معامله مدیریت سایت ضمن پذیرش استرداد کالا وجه دریافتی عیناً به مشتری ارجمند تمام و کمال مسترد می گردد

پاسخ :    بله. سامانه های فروشگاه الکترونیکی نوآوران  در  تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته فعال است و مشتریان گرامی قادرند کالای مدنظر خود را ثبت سفارش نمایند.

پاسخ :  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید مشتری می‌تواند سفارش موجود خود در سبد خرید فروشگاه را حذف و یا اصلاح نماید ولاغیر. فقط در موارد ضروری و غیرقابل پیش بینی، پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید، (فقط در این مرحله) برای لغو یا تغییر آن، با اطلاعات دسترسی فروشگاه الکترونیکی نوآوران تماس حاصل فرمایید.

پاسخ : خیر چون گردشکار سازمانی فروشگاه نوآوران الکترونیکی است و فعلاً فروشگاه عرضه کالا و محصولات به صورت سنتی و فیزیکی ندارد. لذا تحویل حضوری سفارش به مشتری امکان‌پذیر نیست.

پاسخ :  بله، کافیست مشتری پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه نمودن آنها به سبد خرید خود، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” آیا می خواهید کالا به همین آدرس ارسال گردد”، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد شود. توجه داشته باشید که چنانچه مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت شود، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی خود را همراه داشته و به پیک تحویل دهنده سفارش ارایه نماید.

پاسخ :  کالاهای دارای قیمت که در فروشگاه الکترونیکی نوآوران با وضعیت « موجود» مشخص شده، در انبار فیزیکی تامین کنندگان کالا و محصولات فروشگاه نوآوران موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته ممکن است برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد کارشناسان فروشگاه نوآوران به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌نمایند ولی در صورت امکان پذیر نبودن این موضوع، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت ، متوقف می‌شود.

پاسخ :  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری در فروشگاه الکترونیکی نوآوران وجود دارند که در سایت فروشگاه نوآوران با وضعیت موجود و همراه با قیمت کالا مشخص شده‌‏اند.

پاسخ :   بله، مشخصات و قیمت کالاها و محصولات فروشگاه نوآوران به طور منظم و روزانه توسط کارشناسان ذیربط کنترل و درصورت ضرورت بروزرسانی می شوند و قیمت کالاهای ثبت سفارش قطعی شده توسط مشتری پس از صدور فاکتور و رعایت کلیه ضوابط مرتبط تغییرناپذیرند.

پاسخ : در فروشگاه الکترونیکی نوآوران ، قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها ، قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار و کشف قیمت خداقلی پایش بازار خرده فروشی تعیین می‏‌شوند  سیاست قیمت‏ گذاری در مدیریت فروشگاه الکترونیکی نوآوران مبتنی بر رعایت اصول مشتری نوازی و احترام به حقوق مصرف کننده است. لذا در شرایط برابر عرضه کلیه کالاها ،  قیمت‏‌ها در فروشگاه نوآوران منصفانه و رقابتی بوده و قطعا خرید از فروشگاه الکترونیکی نوآوران برای مشتریان به صرفه است.

پاسخ : پرداخت مبلغ خرید کالا در فروشگاه الکترونیکی نوآوران به سه روش زیر امکانپذیر است:

  • پرداخت برخط(آنلاین) از طریق درگاه بانک؛
  • انتقال مستقیم بانکی از طریق واریز مبلغ خرید به حساب فروشگاه و یا انجام عملیات کارت به کارت؛
  • پرداخت مبلغ خرید کالا در محل تحویل کالا به مشتری به صورت نقد و یا انجام عملیات انتقال وجه از طریق کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب.

پاسخ :  با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی معتبر عضو شبکه شتاب در درگاه بانکی سایت فروشگاه الکترونیکی نوآوران ، امکان پرداخت هزینه سفارش و بهای فاکتور صادر شده به صورت برخط(آنلاین) میسر است.

پاسخ :  بله، مدیریت فروشگاه الکترونیکی نوآوران سیاست گذاری‌های مدیریت فرایند عرضه و فروش کالاها را تعیین می‌نمایند و تاکید بر تسهیل و سرعت انجام سفارش است ولی در مواردی ممکن است متناسب با فراوانی و شرایط خاص کالا هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان از قبل مشخص شده است بالاتر باشد، امکان پرداخت نقدی در محل تحویل کالا به مشتری فراهم نباشد.

پاسخ : وجود اختلال در شبکه بانکی و سامانه‌های الکترونیکی بانکها و موسسات مالی و اعتباری از جمله شبکه شتاب موضوعی دور از ذهن نیست که از اراده مدیریت فروشگاه نوآوران خارج است. در اینگونه موارد گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد و معمولاً پول مشتری در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را بررسی و رفع کرده و مبلغ کسر شده از حساب مشتری را به صورت خودکار به حساب ایشان برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حساب ذینفع برگشت داده نشد، آنگاه مشتری می تواند با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته و نسبت به رفع مغایرت حساب بانکی خود از طریق بانک عامل اقدام لازم و فوری را به عمل آورد. بدیهی است که در اینگونه موارد مسئولان شبکه بانکی در صورت ارایه مستندات توسط مشتری باید پاسخگو باشد.

پاسخ :   خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش مشتری به صورت خودکار از طریق  ایمیل و پیامک اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروشگاه الکترونیکی نوآوران با ذینفع تماس خواهند گرفت.